Alla inlägg under april 2009

Av hyperventilate - 29 april 2009 08:04

va skit!!!! Helt och hållet skit. Tröstade mig såklart i kakor och glass... FAAN! och idag ska jag hem så då lär det inte bli bättre där. Jag fattar inte varför vi måste äta så mkt hela tiden. Allt snacka om mat och fetto-dagar, kalas myskvällar bara för att få en anledning till att äta. Jag önskar ja va helt oberöd av detta, inte tänkte på mat. Inte tyckte de va intressant alls..

men så är det inte nu.


så här sexig ska jag vara på stranden i sommar, som heidi

haha lycka till! Sorry men har ingen tro på mig själv alls längre.. suck



Av hyperventilate - 28 april 2009 16:30

Jaa.. jag ska väl snart ut och motionera, hmm vet inte vad jag ska skriva för tillfället..


Hoppas livet leker snart igen

Av hyperventilate - 27 april 2009 16:06

så jävla ont i magen..

Och panik över allt osm ska in i skolan + över att mina vänner inte tycker om mig som de gjorde en gång.. dumma jag. Det är mitt fel, jag om förstört allt!!!



Av hyperventilate - 25 april 2009 07:02

Min mortion har blivit lidande eftersom jag haft så ont i magen och rygg..

Bli att sätta igång med den på måndag för nu i helgen jobbar jag hela. Hinner dock ut och gå kanske..


Igår käkade jag, ett äpple

ett päron

en glass

och två mackor med ost ( :/ )


Glassen va bara för att jag träffade tjejorna på stan och om jag hoppat mackorna hade det varit okej.. men inte nu. Dock inget hets och de är jag glad för.. Så länge jag bara failar så att kcal inte blir  mer än 1300kcal så är det lugnt eftersom det är de min kropp förbränner på en dag bara liggande.


NNu ska jagg snart gå till jobbet och jobba till 5, bra motion iaf eftersomm jag går hela tiden på jobbet.. annars har jag verkligen ingen ork till det menmen behöver pengarna. Hoppas eran helg bli så bra som min ska bli. Inget hets och ingen fail. Tom och fin mage :) pussss


Av hyperventilate - 23 april 2009 21:39

HAHAH jag är så rolig, så äcklig och roligt tragisk..

Jag skulle ut och powerwalka nyss men skit i det, är lite mörkrädd(på riktigt) faktist så jag satte mig vid tvn och åt godis ist HA Ha ha

fyfan för äckliga odugliga mig

vill bara gråta och gömma mig för allla ALLA



Av hyperventilate - 23 april 2009 21:33

Sitter här och äter kexchoklad :(:O!

Anledningen.. Jo jag satt och kollade insperation på olika bloggar och så läser man hur dom som är smala och snygga hela tiden sitter och vräker i sig glass godis och pizza. Amen, då kan de ju inte vara farlit för mig heller tänker jag och stoppar glatt i mig chokladen.

 Men det är inte för ALLA fatta det!!!! Och hur mkt är sant av det dom säger, visst de kanske åt godis.. men inte en påse utan en, EN bit!

Och pizzan de vräker i sig vaje dag är väl två tuggor. Och dessuton allt de äter den dagen. DÅ är det inte konstigt att de inte går upp. Lyssna inte, titta inte gå inte på deras avslappnade attityd till mat etc. De är FEJK fejk fejk fejk! -Just like me..

--

Av hyperventilate - 21 april 2009 23:01

idag känner jag mig bara ledsen och vill inte alls prata eller skriva om något..

 jag orkar bara inte mer

Sy

Av hyperventilate - 21 april 2009 09:28

Vet ni va jag gjorode igår? Jag sydde in massa jeans i låren. Jag har alltid haft det problemet att jag jag smalare lår än höftet och midja. Så dom som passar i midjan är förstora i låren osv.. Men nu har jag sytt in några, kul kul (:


Nu vill jag att min fetto mage SKA BORT!!!!!

Lår och rygg och axlar, armar allt annat med. Men magen! :o Jag vill kunna tighta t shirts och linnen nu i vår och sommar. vill kunna ha bikini WFT!!


Skärpning!


Gårdagens intag:

frulle-

lunch-

middag- hemma hos familjen, lite matvete bönor sallad torkade tomater,, tomater, ärtskidor, rädisor och kykling file. En normal portion av det. Kanske 500kcal?



Idag måste jag plugga hela dagen! Sen ska jag ner och köpa massa frukter att ha hemma, är helt tom på grönt här! Puss

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards