Direktlänk till inlägg 5 maj 2009

kraftlös

Av hyperventilate - 5 maj 2009 16:40

Jag har ingen ork ingen kraft ingen glädje bara tårar och ångest!

Skolan tar kål på mig. Orkar inte bry mig längre.. tänker ändå inte plugga vidare.. ska klara mig på egen hand aldedes själv utan stuider. HATAR HELVETET. Det är den som får mig att bli fel. jag mår dåligt av skolan då äter jag och bli fe. Jag kommer ifrån mina vänner eftersom jag inte klarar att vara i skolan och missar massa tid med dom. ÅÅÅÅÅÅ en månad kvar! Mend et är en månad för mkt.


Jag och min kille firar 1 år tsm på månad och han har överraskat mig med en tripp sön-mån-tis (: hur underbart som helst. Mehn nu sa fitt läraren att min sista chans till godkänt i affärsjuridiken kommer vara på månad. Men hell no. Jag mår redan piss över hela skol grejen men nu får det vara nog. De ska inte få ta ifrån mig allt bra som finns kvar i mitt liv. Jag behöver få vara glad de dagarna behöver komma bort och bara vara omtyckt och njuta av livet så som jag kan leva det!


Och som sagt 1 månad till balen, studenten och korta kläningar!

= SMAL!!!


Jag har hoppat ur tävlingen. Jag orkar inte täka att jag måste lämna in min vikt till ngn annan med. Nu är det bara jag jag jag som gäller. Och jag ska klara dettta själv och jag ska bli snygg och smal själv!!!!!!



och PUSS på alla ni där ute som är i samma sits! Några kilo är bara några mjölkpaket, och hur lätt är det inte att hälla ut ett packet mjölk? Nu kör vi!

 
 
Ne

Ne

5 maj 2009 17:23

Men du, mina betyg var kassa, jag menar verkligen sämst! Jag trodde aldrig jag skulle läsa vidare, och ingen annan heller. Det går liksom inte om man inte är motiverad och tycker det är kul. Hur smart man är har liksom inte med saken att göra, antingen finns intresse eller inte. Så jag tycker inte du ska sätta press på dig med skolan. Vill du läsa vidare sen om du hittar något som intresserar dig (som jag gjorde) så gör högskoleprovet istället, lovar dig att du kommer få bra resultat på det. Man ska inte ta allt så allvarligt, det löser sig alltid! :D

http://skinnyandfabulous.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hyperventilate - 2 juni 2009 17:12

Jag ber er, om nn läser jag är i behov av stor hjälp! sommaren är här och va har jag lyckats med? INGET INGET INTE ETT JÄVLA SKIT! balen är på torsdag och jag ser ut som en STOR FET GRIS i den>! Åh! allvarligt helt ärligt jag gör det. Jag börjar g...

Av hyperventilate - 2 juni 2009 17:12

Av hyperventilate - 21 maj 2009 08:28

blev det en glass med babe på stan, mjukglass.. hmm ingen aning hur många kcal? -Nån som vet ?! vi äsger 200kcal Sen två fiskpinnar och en pytteliten potatis 200 kcal max läkerol och massa pepsi max, 25kcal  Heelt ok med 425 kcal gick en timme med, p...

Av hyperventilate - 20 maj 2009 19:44

när jag är deppig äter jag jag blir deppig när jag äter ond cirkel!   Jag ska ta tag i mig själv, hitta den person jag va för några år sen en älskad, rolig, smart och snygg mig en som älskade livet och bra tog i an det bästa, för de är jag endaast vä...

Av hyperventilate - 5 maj 2009 16:55

..på mig i dagens läge titta och tänk bort Minst 5kg, då ser ni mig om en månad ;p     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards