Direktlänk till inlägg 23 april 2009

det funkar inte lika för alla!

Av hyperventilate - 23 april 2009 21:33

Sitter här och äter kexchoklad :(:O!

Anledningen.. Jo jag satt och kollade insperation på olika bloggar och så läser man hur dom som är smala och snygga hela tiden sitter och vräker i sig glass godis och pizza. Amen, då kan de ju inte vara farlit för mig heller tänker jag och stoppar glatt i mig chokladen.

 Men det är inte för ALLA fatta det!!!! Och hur mkt är sant av det dom säger, visst de kanske åt godis.. men inte en påse utan en, EN bit!

Och pizzan de vräker i sig vaje dag är väl två tuggor. Och dessuton allt de äter den dagen. DÅ är det inte konstigt att de inte går upp. Lyssna inte, titta inte gå inte på deras avslappnade attityd till mat etc. De är FEJK fejk fejk fejk! -Just like me..

 
 
Ne

Ne

23 april 2009 21:54

Klart alla ljuger, jag ljuger i min offentliga blogg om att jag äter massa onyttigt, haha! Sen är det klart att säkert vissa gör det, men absolut inte många!

http://skinnyandfabulous.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av hyperventilate - 2 juni 2009 17:12

Jag ber er, om nn läser jag är i behov av stor hjälp! sommaren är här och va har jag lyckats med? INGET INGET INTE ETT JÄVLA SKIT! balen är på torsdag och jag ser ut som en STOR FET GRIS i den>! Åh! allvarligt helt ärligt jag gör det. Jag börjar g...

Av hyperventilate - 2 juni 2009 17:12

Av hyperventilate - 21 maj 2009 08:28

blev det en glass med babe på stan, mjukglass.. hmm ingen aning hur många kcal? -Nån som vet ?! vi äsger 200kcal Sen två fiskpinnar och en pytteliten potatis 200 kcal max läkerol och massa pepsi max, 25kcal  Heelt ok med 425 kcal gick en timme med, p...

Av hyperventilate - 20 maj 2009 19:44

när jag är deppig äter jag jag blir deppig när jag äter ond cirkel!   Jag ska ta tag i mig själv, hitta den person jag va för några år sen en älskad, rolig, smart och snygg mig en som älskade livet och bra tog i an det bästa, för de är jag endaast vä...

Av hyperventilate - 5 maj 2009 16:55

..på mig i dagens läge titta och tänk bort Minst 5kg, då ser ni mig om en månad ;p     ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards